Smile because you can :)

lauantai 28. helmikuuta 2015

Hiihtoloma

Hiihtoloma meni Kontulassa. Veljen luona parasta on <3

Lähdin junalla Helsinkiin 21.2 lauantaina, kun kaikki minun kaverit lähtivät rukalle.



Sunnuntai ja maanantai meni ihan löhöillessä sohvalla ja katsomalla supernaturalia <3




 Tiistaina ja keskiviikkona kävin vähän shoppailemassa  Itäkeskuksessa, ostin kaksi jakkua, kolme paitaa, kaksi kaulakorua ja farkut.







 Torstaina katoin kauhuleffaa maailman ihanimman isoveljen kanssa <3 



Silent hill (ei ollu yhtään pelottava )


Perjantaina Mikko lähti vähän humputtelemaan niin minä ja Essi jäätiin Kontulaan. Päätettiin siten, että katsotaan leffa ja tehään hamppareita. Katsottiin Labyrintti niminen elokuva.


Tänään eli 28.2 iskä tuli hakemaan minut kotia! Käytiin kuitenkin ensin Ikeassa ja systerin luona. Ikeasta sain roskiksen ja hyllyn.



 Hiihtoloman aikana oon myös tutustunu paremmin yhteen hölmöön <3 Nimittäin Nenniin, en tiiä ees miten? ollaan vaan puhuttu kaikea wapissa.


 Nenni on sellanen puhelias vähän niin kun minä ja sen jutut on joskus tooosi outoja, mutta ollaan jollain tosi oudolla tavalla samalaisia. Nenni ymmärtää mua tosi hyvin, siksi Nennistä on tullu mulle ihan hirmu hyvä ystävä :) 


Iida kiittää ja kuittaa :)
suosittelen vielä yhtä blogia: 

http://nenniiih.blogspot.fi/2015/02/dont-cry-darling-its-not-over-yet.html





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti